FANDOM

Calyn

Calyn az elkorok nagykövete a Fellegvárban, közös irodán osztozkodik Din Korlackkal a volu nagykövettel. Calyn elfogadja az emberek jelenlétét, nem úgy mint a volu társ és boldogan információkat ad az elkor kultúráról és történelemről Shepard parancsnoknak. Mint a legtöbb elcor ő is nagyon higgadt és gyakran nyugalomra inti Dint az ő durvaságai miatt. Amikor Shepard elsőnek találkozik Calynnal, ő próbál meg segíteni Xeltannak, aki szintén elkor, és épp Sha'iraról panaszkodik: Shepard magatartása ahogyan Xeltan megbízását teljesíti pozitív megjegyzésre sarkalja Calyn Dint, hogy hogyan viselkednek az emberek.

Calyn tesz egy rövid megjelenést a Mass Effect: Megtorlásban is, David Anderson mellett, mely során egy kereskedelmi tárgyalás zajlik a Vol Protektorátus és a Turián hierarchia között. Calyn ismételten kifejezi elkeseredettség a viharos volu nagykövete miatt és Anderson viccelődése is frusztrálóan hat Calyn számára, bár csendben marad mindvégig, mert szükség van a Rendszerek Szövetsége által nyújtott támogatásra az elkor kormánynak.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki