FANDOM

Cerberuslogo
Cerberus Network egy online DLC -és hírszolgálat a Mass Effect 2 -höz. Ez ingyenes jár minden új példány Mass Effect 2höz vagy külön megvásárolható, amelynek költsége 1200 Microsoft pont (Xbox 360) vagy 1200 BioWare Pontok (PC). Elérhető a Mass Effect 2 főmenüjében és úgy néz ki, mint egy terminál és a kijelző a hírek és frissítések.

Az aktiválás Szerkesztés

A fő Mass Effect 2 kezdőképernyőn van egy másik számítógépen a jobb oldali asztalon megnyíló, hogy bemutassák a Cerberus Daily Newst és az új DLC-ket amik rendelkezésre állnak. A legtöbb Cerberus Network DLC ingyenes, és az egyetlen vád, hogy lehet alkalmazni, ha a Mass Effect 2 nem új.[1]

Ha a Cerberus Network működésbe lépett a konzolon, minden egyes profil képes lesz hozzáférni a letöltött DLC-hez. Azonban csak a profil aktivált Cerberus Network lesz képes letölthetni az új frissítéseket. A kiskereskedelmi bónusz elemek nem tartoznak ide, sem a promóciós bónusz elemek.

Rendelkezésre álló letöltések Szerkesztés

Csak Cerberus Network letöltések Szerkesztés

A játékosok által letölthetők majd utána aktiválja a Cerberus Network.

Ingyenes letöltések Szerkesztés

Minden Promóciós és Kereskedelmi bónusz tételek tölthetők át a Cerberus Networkra, amint a szükséges kódokat visszaváltják vagy más követelmények teljesülnek.

Fizetett letöltések Szerkesztés

EgyébSzerkesztés

Referenciák Szerkesztés

  1. http://masseffect.bioware.com/info/cerberus/