FANDOM

Az Aszári Társnő (Consort), Sha'ira megkér, hogy beszélj Septimus tábornokkal, mivel annak rágalmai tönkreteszik a hírnevét.

Megbízás felvétele Szerkesztés

Előfeltétel: Prológus: A jeladó nyomában

Ezt a mellékküldetést azt követően tudod felvenni, hogy a Fellegvárra történő megérkezésedkor beszéltél Udina nagykövettel annak irodájában.

Látogasd meg Sha'ira hivatalát a Prezídiumon. A hídon túl találod követségekkel szemben. Az ajtóban Nelyan fogad. Az első beszélgetésetek végén, amikor elköszönnél hívást kap és közli veled, hogy Sha'ira találkozni óhajt veled. A külön szobájában vár téged, ahol elpanaszolja, hogy egy volt némi konfliktusa egy régi baráttal, Septimus tábornokkal, aki ennek következtében most hazugságokat terjeszt róla.

Arra kér, próbálj meg beszélni vele, reméli, hogy egy másik katona szavára hallgatni fog.

Végigjátszás Szerkesztés

Az alsó szárnyakban található a Chora's Den, az egyik asztalnál ülve találod meg Septimus tábornokot. Beszélj vele, ha nem árulod el rögtön, hogy Sha'ira küldött, akkor is rájön magától. A párbeszéd folyamán válaszd azokat a lehetőségeket, amelyekkel meggyőzhető a turián. A példakép és renegád válaszok jól használhatók, de egyik sem ad plusz pontokat. Ha nem sikerül lebeszélned a tábornokot a további rágalmazásról, akkor többet nem vagy szívesen tátott vendég Sha'iránál sem.

Ha sikerül megállapodnod a turiánnal, hogy viselkedjen rangjához és nevéhez méltóan, akkor még ő is megkér egy szívességre, hogy Sha'ira neve ismét teljesen tiszta legyen. Elárulja, hogy az aszári elleni tettei során azt állította egy elkor diplomatának, hogy Sha'ira árulta el a titkait, pedig valójában ő volt az, aki felfedezte azokat. Emiatt a szóban forgó elkor diplomata jelenleg nagyon dühös a nőre.

Arra kér, hogy beszélj ezzel a Xeltan nevű elkorral, és tisztázd Sha'ira nevét. Ehhez átadja neked a szükséges bizonyítékot is. Menj vissza a követségekhez, a volus-elkor követség közvetlenül Udina irodája mellett található és beszélj Xeltannal, valamint mutasd meg neki a bizonyítékot, hogy alátámaszd a szavaidat. Ezzel teljesíted a Fellegvár: Xeltan panasza megbízást.

Menj vissza Sha'irához, az ajtóban Nelyan már lelkesen fogad, mivel Septimus tábornok már küldött is egy kedves üzenetet. A jutalmad némi kredit és XP, valamint "ajándékba pár szó" rólad, ami vagy és amivé válhatsz - ez változik Shepard választott előtörténete és pszichológiai profiljának megfelelően. Amennyiben a párbeszéd folyamán azt a válaszolod, hogy örömmel segítettél, példakép pontokat kapsz, ha a fizetséged követeled, akkor renegát pont a jutalmad.

Ha a Fellegvár: Xeltan panasza megbízást is teljesítetted, akkor Sha'ira ad neked egy bizsut, ami proteai készítésűnek tűnik. Ezt fel lehet használni az Attika Béta klaszter Herkules rendszerében az Eletania bolygón a romok átvizsgálásakor.

Ha a beszélgetés végén elégedetlenséged fejezed ki a kapott ajándék miatt, akkor Sha'ira szexuális aktust kezdeményez, függetlenül a parancsnok nemétől. Ez semmilyen morál pontváltozással nem jár.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki