FANDOM

Rita, a Flux pincérnője aggódik a nővéréért, aki az F-Védnek dolgozik. Úgy gondolja, bajba került, és Shepard segítségét kéri.

Megbízás felvétele Szerkesztés

Előfeltétel: Leplezd le Sarent → Menj a Toronyba

A szárnyakban lévő Flux nevű szórakozóhelyen dolgozik Rita pincérnőként. Elegyedj vele beszédbe, kérdezz rá, mi a problémája. Ekkor elmondja, hogy nagyon aggódik a nővéréért, Jennáért, aki az F-Védnek (C-Sec) segít valamilyen nyomozásban. Jenna a Chora's Denben dolgozik beépülve és Rita attól tart, baja esik. Arra kér, beszéld le a nővérét a nyomozás folytatásáról.

Végigjátszás Szerkesztés

Először menj el a Chora's Denbe és beszél Jennával, akit a bárpult mögött találsz. Nem örül annak, hogy a húga oda küldött téged és visszautasítja, hogy befejezze az F-Véddel való munkát. A párbeszéd végeztével nem is hajlandó többet szóba állni veled.

A bárból kifelé tartva beléd ütközik egy látszólag részeg turián, miközben odasúgja neked, hogy ha Jennáról akarsz beszélni, akkor keresd fel őt az F-Védnél.

Menj az F-Véd irodákhoz, a folyosón balra a második irodában találod meg a turiánt, aki Chellikként mutatkozik be, és nem dicsér meg, amiért veszélybe sodortad Jenna álcázását. Elmondja, hogy Jenna beépített emberként információkat szerezne neki egy fegyverkereskedőről. Azonban ha a te közreműködéseddel sikerülne máshonnan bizonyítékot szerezni, akkor a nő további jelenlétére már nem lenne szükség a bárban.

Amennyiben visszautasítod az ajánlatot, Chellik ott marad így később visszatérhetsz hozzá, hogy mégis segíts neki az ügyben.

Ha hajlandó vagy belemenni, hogy Jenna helyett te szerezd meg az szükséges bizonyítékot, akkor az a feladatod, hogy találkozz és köss üzletet egy Jax nevű krogannal az Alsó Piactéren, Morlan boltja közelében. Az a kérés, hogy lehetőleg békésen szerezd meg a fegyvermódosítót.

Jax két turián testőr társaságában vár téged a megbeszélt helyen. Ha csak erőszak útján sikerül megszerezni a találkozón a fegyvermódosítót, akkor Renegát pontokat kapsz, amikor visszaviszed azt Chelliknek. Amennyiben a békés megoldást választod és simán kifizeted a vételárat, akkor Példakép pontokat, kreditet és omni-gélt kapsz a tapasztalati pontokon kívül.

Bármelyik módszert is válaszd, a nyomozás ezzel lezárul és Jenna kikerül a Chora's Denből, visszamegy a Fluxba dolgozni. Rita hálás lesz, hogy biztonságban van a nővére, bár megjegyzi, hogy szerinte továbbra is kapja a füleseket.

Megjegyzés: Ha a fegyvermódosító megszerzését követően előbb beszélsz Ritával, mint Chellikkel, akkor lezárul a megbízás és nem kapod meg a turiántól a jutalmat.

Következmények - Mass Effect 3 Szerkesztés

Ha teljesítetted ezt a megbízást és a Fellegvár: A Rajongó megbízást is, valamint a Mass Effect 2-ben is a Conrad Vernerhez kapcsolódó megbízást, akkor Jennával találkozol a Mass Effect 3-ban miközben egy küldetésben megmenti Conrad életét. A Cerberus le akarja lőni Shepardöt, ám Conrad elé veti magát. Ha Jenna nincs jelen, akkor Conrad belehal a lövésbe.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki