FANDOM

Simítsd el a problémákat Xeltan elkor diplomata és Sha'ira között.

Megbízás felvétele Szerkesztés

Előfeltétel: Fellegvár: Aszári Consort

Amennyiben meggyőzted Septimus tábornokot, hogy hagyjon fel a Sha'irával kapcsolatos hazugságok terjesztésével ő megkér téged egy kisebb szívességre.

Elárulja, hogy az aszári elleni tettei során azt állította egy elkor diplomatának, hogy a Consort árulta el a titkait, pedig valójában ő volt az, aki felfedezte azokat. Emiatt Xeltan, az elkor diplomata nagyon dühös a nőre. Septimus arra kér, hogy menj el az elkor követségre és mondd el Xeltannak az igazat. Ehhez átadja neked a szükséges bizonyítékot is.

Végigjátszás Szerkesztés

Menj vissza a követségekhez, a volus-elkor követség közvetlenül Udina irodája mellett található. Beszélj Xeltannal, aki elsőre kételkedni fog a szavaidban. Ekkor mutasd meg neki a bizonyítékot, hogy alátámaszd a szavaidat. 

A párbeszéd után némi XP-t és kreditet kapsz. Amennyiben a "Ne aggódjon!" válaszlehetőséget választottad a beszélgetés során, 2 Pédakép pontot is kapsz.

Megjegyzés: Amennyiben csak ezt követően látogatod meg a Fellegvár: Aszári Consort megbízás befejezéseként Sha'irát, tőle is kapsz egy proteai bizsut jutalmul. Ha már korábban lezártad azt a küldetést, Sha'ira ajtaja zárva marad előtted és nem jutsz hozzá a bizsuhoz.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki