FANDOM

Husk

Egy emberi Húsbáb

A Húsbábok egy Kasszások által sulykolt faj egyedei akiked a Kaszások irányítanak.

Húsbábok típusai:

Héj:Az emberekből készüld húsbáb.Ezekkel lehet a legtöbbet találkozni és ezeket használják legtöbbször a Kaszások. Abonimation:Ezeket a Húsbábokat a Begyűjtök alkották.Olyanok mint a egyszerű Húsbábok de ha közel mennek hozzád felrobbannak. Scion:Ezeket szintén a Begyűjtök alkották.3 héjt olvasztottak össze hogy létrehozzák eszt a lényt. Praetorian:30 Húsbáb kombinációja.A Begyűjtök képesek ezekkel egy kisebb hadsereget kiirtani. Kannibál:Báltárikból készítették ezeket a lényeket.Képesek elhullott társukból pajzsot előállítani. Portyázó:Turiánokból elellátott Húsbábok.Ők parancsolnak a többi Húsbábnak. Monstrum:Turiánokból és Kroganokból elellátott Hubások.Erős páncél védi őket a testükön. Roncsoló:Renkikból készített Húsbábok.Élő ágyúként funkcionálnak.Ha kiszakad egy Roncsoló hólyagja Rajzók jönnek elő. Rajzó:Renki dolgozókból készített Húsbábok akik a Roncsolók hólyagjaiból vagy Renki tojásokból jönnek elő és felrobbannak ha közel kerülnek egy ellenséghez. Arató:A valódi Aratókból ellótott Lény.Ők szállítják a Húsbábokat. Bestia:Ászári Ardat-Yakshikból előellátott Húsbábok akik erős biotikus támadásra képesek.