FANDOM

Aszárik Szerkesztés

Az aszárik fedezték fel a Fellegvárat. Mikor a szalariánok megérkeztek, az aszárik vetették fel a Fellegvár Tanács megalakításának lehetőségét, ezáltal is propagálva a békét galaxis szerte. Azóta -nem meglepő módon - az aszárik a tanács centristái és békítői lettek.

Kizárólag női egyedekből álló fajként az aszárik szűznemzés útján szaporodnak. Bármelyik aszári képes idegrendszerével ráhangolódni bármelyik faj, bármilyen nemű egyedére a szaporodás érdekében. Ez a képességük valótlan pletykákat szült az aszári faj promiszkuitásáról.

Az aszárik több mint ezer évig élnek, eközben három életfázison mennek át. A Szűz állapotban állandóan úton vannak, tudást és tapasztalatot gyűjtve. Amikor az Anya fázis elkezdődik, "egyesülnek" az erre méltó partnerekkel, hogy létrehozák az utódokat. Ennek a Mátriárka szakasz vet vége, amikor vezetőkké és tanácstagokká válnak.

Turiánok Szerkesztés

Nagyjából 1200 éve megajánlották a turiánoknak a Fellegvár tanácstagságot, hogy ők töltsék be a galaktikus békefenntartók szerepét. A turiánok rendelkeznek a legnagyobb flottával a Fellegvár Fennhatóság területén valamint ők alkotják a tanács haderejének legnagyobb részét.

Ahogy terjedt a területi fennhatóságuk, a turiánok úgy támaszkodtak egyre biztosabban szövetségeseik szakértelmére: a szalariánok a hírszerzésben, az aszárik pedig a diplomáciában segítették őket. Annak ellenére, hogy a galaxis kolonális jelleget öltött, a turiánok tudják, hogy többet veszíthetnének, mint nyernének azzal, ha az uralkodó hierarchiából eltávolítanák a másik két fajt.

A turiánok kultúrájában olyan egyeduralmi rendszer működött, melyben a fegyelem, a személyi és kollektív becsület erényei érvényesültek igazán. A turiánok körében csak '314-es Relé Incidensként ismert, 2157-es Első Kapcsolat Háború óta a turiánokat és embereket kitapintható gyűlölet lengi körbe. Hivatalosan azonban a két faj szövetséges és békés, ugyanakkor hűvös diplomáciai kapcsolat köti össze.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki