FANDOM

Liara T'Soni az Árnyékbróker bázisán

Lair of the Shadow Broker DLC 2010 július 22-én jelent meg Mass Effect 2-höz. Az ára 800 Microsoft Pont Xbox 360-ra és 800 BioWare pont a PC-re, PlayStation 3-ra ingyenes. Technikai okok miatt a nem elérhető a közép-és kelet-európai régiókban, bár játékosok képesek telepíteni és játszani a DLC-vel, amennyiben angolra változtatják a játékok.

A csomag érinti Liara T'Sonit és az ő történetét az Árnyékbrokerrel. Ez az első darab DLC kezdi kibővíteni az előkészítő történetet a Mass Effect 3-hoz. A DLC játszható a játék során bármikor vagy az öngyilkos küldetést követően, de a párbeszéd "de erősen azt feltételezést kelti, hogy a játékos már befejezte azt. "

Leírás Szerkesztés

Liara T'Soni az összes nyomot összeszedi a titokzatos Árnyékbrókerről. Mindent megtesz azért, hogy visszaszerezze azt a férfit akit a Bróker elrabolt... az Árnyékbróker ügynökök viszont bármit megtennének, hogy megállítsák. A csapat és Liara üldözőbe veszi a nyomok alapján, a fényűző illiumi magasból a Bróker saját titkos barlangjába. Ez a DLC új kutatási, és öt új eredményt tartalmaz - és a lehetőséget, hogy folytassuk a kapcsolatot a Liarával.

Tartalom Szerkesztés

EgyébSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki