FANDOM

ME Ascension

Borító

Mass Effect: Felemelkedés szintén Drew Karpyshyn által megjelentetett, a kötet először 2008. július 29-én jelent meg a Del Rey Booksban.

A könyv szerepelt Mass Effect 2-ben, mint a megvásárolható szuvenír a Zakera Kávézóban.

Hátlapon olvasható Szerkesztés

Ötvenezer évvel ezelőtt a protheánok eltűntek, s nem hagytak maguk után mást, csak fejlett technológiájuk mementóit szerte a galaxisban. Csillagközi léte hajnalán az emberiség rátalál a protheánok egyik ősi gépezetére a Marson, s az innen megszerzett tudással felvételt nyer a galaktikus közösségbe, amelynek tagjai szintén az ősök varázslatos technológiájának kiaknázásával emelkedtek fel. Ám egy militáns földi szervezet nem e közösség tagjaként, hanem annak vezéreként kívánja látni az emberi fajt.

Kahlee Sanders kutatótiszt kilépett a Rendszerek Szövetségének szolgálatából, hogy a Felemelkedés Projektben segítse a tehetséges „biotik” gyermekeknek kiaknázni a nem mindennapi képességükben rejlő lehetőségeket. A program legígéretesebb résztvevője a tizenkét éves autista, Gillian Grayson. Kahlee nem tudja, de Gillian egy törvényen kívüli, titkos katonai szervezet, a Cerberus mit sem sejtő bábja. Ez a milícia a tanulókon végzett illegális kísérleteivel szabotálja a programot.

Amikor az összeesküvés lelepleződik, Gillian apja igyekszik elrejteni a lányát, és a törvényen kívüli Terminus Rendszerbe repül vele. A Gilliant eltökélten védelmező Kahlee velük tart, mivel nem lehet biztos abban, hogy az idősebbik Grayson csak a lányához hű. A kislány megmentésének érdekében Kahleenak a galaxis túlsó végébe kell utaznia, és legyőzhetetlennek tűnő ellenfelekkel kell szembeszállnia. Azonban hogyan menthetné meg a lányt a saját apjától?

Történet Szerkesztés

Lásd bővebben a történetet és a cselekmény részleteit.

Referencia Szerkesztés

  1. ISBN-13: 978-0345498526

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki