FANDOM

Kep717750nagy

Borító

Mass Effect: Megtorlás a harmadik Mass Effect regény, szintén Drew Karpyshynírta. A regény 2010 július 27-én jelent meg és a Mass Effect 2 események után játszódik.

A hátlapon olvasható Szerkesztés

Az emberiség elérte a csillagokat és csatlakozott az idegen fajok galaktikus közösségéhez. Az ismert űr peremén azonban ott lapulnak a Kaszások, egy élő csillaghajókból álló faj, akiknek ördögi terve, hogy „learatják” a galaxis élőlényeit, saját sötét céljaik elérése érdekében.

A rejtőző fickó, a Cerberus vezetője – az egyike azon keveseknek, akik tudják az igazságot a Kaszásokról – az emberiség fennmaradása érdekében kétségbeesett tervet dolgoz ki, hogy megtalálja az ellenség gyenge pontjait. Azért, hogy tanulmányozhassa a Kaszásokat, módosított implantátumokat és az idegen technológia alkotásait bele kell beültetnie valakibe, s ő már tudja is, ki lenne a tökéletes alanya a kísérleteknek: a korábban a Cerberus ügynökeként dolgozó Paul Grayson.

Amikor Kahlee megtudja, hogy Grayson eltűnt, az egyetlen olyan emberhez fordul segítségért, akiben megbízhat: a Szövetségi háborús hőshöz, David Andersonhoz siet. Együtt útnak indulnak, hogy felkutassák a Cerberus titkos bázisát, ahol Graysont fogva tartják, de nem csak ők vannak a nyomában. Az idő pedig vészesen fogy.

A kísérletek során a Kaszások technológiája kifordítja önmagából Graysont. A fejében visszhangzó idegen hangok egyre követelőzőbbé válnak, s félő, hogy elemésztve a férfi ép elméjét a Kaszások rászabadulnak a gyanútlan galaxisra.

Történet Szerkesztés

Lásd bővebben a történetet és a cselekmény részleteit.

Forrás Szerkesztés

Referencia Szerkesztés

  1. ISBN-13: 978-0345520722

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki