FANDOM

Med Overlord5WM

Overlord DLC csomag a Mass Effect 2-höz, elérhető Xbox 360-ra 560 Microsoft pontért valamint PC-re a 560 BioWare pontért. A PlayStation 3-as verzión a DLC már szerepel a lemezen. A csomag tartalmaz négy új küldetést ami az Aite bolygón zajlik, ahol egy kísérleti ember-virtuális intelligencia hibrid szabadul el. 2010 június 15-én adták ki és "két és fél óra" extra játékot tartalmaz.

Az M-44 Hammerhead járműt is hozzáteszi, ha a játékos előzőleg nem töltötte le a Firewalker Packot; a járművet használjuk az Overlordban utazni az egyes helyszínek között a bolygón.

Leírás Szerkesztés

A Cerberus küld el minket, hogy vizsgáljuk meg a kutató bázist ami az egyik percről a másikra elcsendesült. Shepard miután megérkezik a bázisra észre veszi a geth kisérletek nyomait és megtalálja a bázis egyetlen túlélőjét Archert a bázis vezető tudósát, aki szörnyű képet fest a helyről: emberi önkéntessel és virtuális intelligencia ötvözésével kisérleteznek és így létrehoztak egy veszélyes hibridet "VI Overlord"-ot. A tomboló VI már három Cerberus bázist megfertőzött, bármilyen technológiát talál arra törekszik, hogy kitörjön az általa átprogramozott Geth segítséggel az egész bolygót átkutatva. Hacsak Shepard nem szivárog be a VI csarnokba és nem állítja le a gyilkos intelligenciát, amíg csak a bolygón van és nem tud kitörni más rendszerekbe.

Tartalom Szerkesztés

EgyébSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki